1. Zaštita osobnih podataka
ADlogic se obavezuje zaštititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika online trgovine. Podaci se neće prikupljati već će se isključivo koristiti za pružanje usluga koje online trgovina nudi, odnosno slanje narudžbe.
ADlogic ne posreduje podatke trećim stranama, osim ugovorenom podizvođaču (brzoj pošti) sa kojima ima Ugovor o zaštiti osobnih podataka i koji su ugovorno vezani za iste standarde zaštite osobnih podataka.
ADlogic ne odgovara za točnost i potpunost podataka koje unesu korisnici prilikom kreiranja narudžbe.
2. Kupovina i dostava
Dostava se vrši isključivo putem Overseas brze pošte.
Plaćanje se vrši pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke.
Troškove poštarine i pouzeća snosi kupac. Dodatni trošak poštarine i pouzeća iznosi ukupno 5,00 € po jednoj narudžbi.
Dostava u prosjeku traje 2 do 4 radna dana. Ovisno gdje paket putuje, u udaljena mjesta i otoke traje do 4 radna dana. Ranije na sam dan isporuke kupac će dobiti SMS na kontakt telefon koji ostavite prilikom narudžbe gdje će te biti obavješteni kada će točno paket biti isporučeno. ADlogic ne snosi odgovornost u slučaju nepredviđenih kašnjenja u isporuci koji se odnose na dostavu od strane dostavne službe, Overseas. ADlogic će poduzeti sve potrebne radnje da do kašnjenja ne dođe.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti stanje proizvoda, te u slučaju bilo kakvih neslaganja, odmah po primitku proizvoda, o tome informirati prodavatelja, ADlogic.
Kupac postaje odgovoran za kupljeni proizvod od trenutka isporuke na adresu iz narudžbe.
Za svaki isporučeni proizvod, kupac će dobiti račun.
Ukoliko određeni proizvod ima garanciju ili podliježe servisnim uvjetima, to će biti naglašeno u opisu tog proizvoda. Kupac je dužan čuvati garantni list i račun za vrijeme trajanja garantnog roka. Samo s predočenjem računa i garantnog lista kupac može ostvariti svoja prava.
Kupac može, ali ne mora biti registriran na www.adlogic.hr kako bi izvršio kupovinu.
3. Proizvodi
Svi proizvodi sa web-shopa su: zapakirani u vlastitom pakiranju, novi i nekorišteni.
Slike proizvoda odstupati u nijansi boje ovisno o osvjetljenju ili o tome da li se radi o slikama koje služe u ilustrativne svrhe. Pakiranje proizvoda može varirati zbog izmjene u ambalaži od strane proizvođača. Činimo sve što je u našoj moći da slike proizvoda odgovaraju njihovu stvarnom izgledu, te u slučaju da je ambalaža proizvoda promijenjena, nastojati ćemo to u što kraćem roku izmijeniti, te Vas informirati o tome prije same isporuke.
U slučaju da ADlogic trenutno nema dostupan naručeni proizvod, kupac će o tome biti odmah obaviješten.
Nakon kupovine bilo kojeg proizvoda sa našeg web-shopa, preporučujemo da uvijek dobro pročitate Upute proizvođača (ako su priložene uz proizvod) i da se prilikom primjene ili upotrebe rukovodite istim.
4. Cijene
Sve cijene na web-shopu izražene su u eurima i uključuju PDV i važeće su u odnosu na dan zaprimanja narudžbe.
Cijene se mogu mijenjati bez prethodnog obavještenja. Kupoprodajni ugovor između ADlogic i kupca je sklopljen u trenutku kada kupac dobije potvrdu narudžbe. Svi uvjeti koji su tada potvrđeni vrijede za navedenu narudžbu, bez obzira na kasnije izmjene cijena ili uvjeta kupnje.
5. Povrat ili zamjena proizvoda
U slučaju da je kupac iz nekog razloga naručio krivi proizvod ili ga želi zamijeniti za neki drugi, to uvijek može napraviti pod uvjetom da o tome informira prodavača, ADlogic, odmah po primitku proizvoda, te da artikl koji mijenja nije korišten i da je u originalnom pakiranju i uz priložen račun za isti.
Ukoliko kupac vrati robu koja se smatra korištenom (tragovi korištenja ili oštećenja) ili neočuvanom (pokidano ili uprljano pakiranje) odnosno u stanju koje ne omogućuje naknadnu prodaju robe kao nove. ADlogic ako procjeni da se radi o takvoj robi, ima pravo prema svom nahođenju odbiti zahtjev za povrat ili zamjenu, ili uz dogovor s kupce naplatiti kupcu troškove povrata robe u stanje koje se smatra: novi i nekorišteno, uz kompromisan dogovor.
Troškove povrata prilikom povrata ili zamjene proizvoda snosi kupac. Kupac je dužan proizvod koji vraća zapakirati tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne ošteti, te je dužan paket poslati preporučenom pošiljkom za koju će imati dokaz o isporuci i primitku paketa.
U slučaju da je kupac dobio proizvod koji nije odgovarajući ili nešto nedostaje, dužan je o tome informira prodavača, ADlogic, odmah po primitku proizvoda, te da artikl nije korišten i da je u originalnom pakiranju i uz priložen račun za isti. Treba informirati korisničku podršku na: info@adlogic.hr gdje će u što kraćem roku dobiti pomoć i otkloniti problem, na obostrano zadovoljstvo.
Bilo da se radi o zahtjevu za zamjenu ili povratu, kupac je prilikom informiranja dužan napisati referencu: ime i prezime, datum narudžbe, broj računa ili naručeni proizvod.
6. Ograničenje odgovornosti
ADlogic ne snosi odgovornost za nepravilno rukovanje i uporabu i/ili nepropisnim skladištenje proizvoda, kao ni za osobno rješavanje problema s korištenjem proizvoda kupljenih u web-shopu.
ADlogic nije odgovoran za moguće probleme u radu web stranice www.adlogic.hr.
Ulažemo najveće napore u osiguravanje ažurnosti i ispravnosti podataka objavljenih na našoj web stranici. Usprkos tome značajke proizvoda, rok isporuke ili cijena mogu se tako brzo promijeniti da ne stignemo na vrijeme ispraviti podatke na web-stranicama. ADlogic ne snosi odgovornost za bilo kakve netočnosti podataka na istoj, kao i za bilo kakvu štetu nastalu upotrebom netočnih ili nepotpunih podataka.
7. Informacije i podrška
Za pitanja ili informacije o proizvodima, narudžbe i slično, kupac se uvijek (0-24h) može javiti na e-mail: info@adlogic.hr . ADlogic korisnička podrška odgovoriti će u što kraćem roku i nastojati pružiti sve potrebne informacije.